Thursday, September 17, 2009

Jangan lupa bawak kit H1N1

Dikesempatan ini saya ingin memohon…
Ampun dan maaf andainya saya ini…Terkasar bahasa dalam berbicaraTersilap bicara semasa bersamaTermarah yang tak kena tempatnyaTertanya tak tentu hala..Tersasul yang tak sengajaTerpukul kat mana-manaTerpekik kuat di telingaTerhantuk terketuk di kepalaTerpinjam terambil harta & bendaTermoody tak semena-menaTerumpat bila ada cerita,Teremail benda yang tak sepatutnya anda terima (terutamanya subscriber)Termacam-macam yang kena-mengena..Di hari yang mulia sepuluh jari saya hulurkan semua,Memohon kemaafan atas segala dosa yang adaKerana saya masih bernama manusiaPastinya tak lepas membuat dosaSemoga dimaafkan,Salam Aidil Fitri Maaf zahir & Batin dari saya sekeluarga.PANDU CERMAT JIWA SELAMAT & INGATLAH ORANG YANG TERSAYANGJANGAN LUPA BAWA KIT H1N1 SEMASA BALIK KE KAMPUNGIkhlas dari Hamilye & Keluarga

No comments:

Post a Comment